-
Website
http://don-basketblog.blogspot.com/ -
Original page
http://don-basketblog.blogspot.com/2009/10/cleveland-cavaliers-o-111-94.html -
Subscribe
All Comments -
Community
-
Top Commenters
-
DON
1289 comments · 14 points
-
Arlekinos
8 comments · 1 points
-
haris7
103 comments · 1 points
-
Tasos
11 comments · 1 points
-
eddie-Γ.Γ.
58 comments · 2 points
-
-
Popular Threads
-
AEK - Oλυμπιακός 91-96 : Συνεχίστε στην ομάδα να πιπιλάτε το δάχτυλο...
3 days ago · 64 comments
-
Ολυμπιακός - Τρίκαλα 107-73 : Και τώρα Λιέτουβος
3 weeks ago · 179 comments
-
James "Scoonie" Penn : Τhe return of Master Yoda!
5 days ago · 28 comments
-
Πανιώνιος - Ολυμπιακός 96-94 : Να ήτανε η ήττα το πρόβλημα...
2 weeks ago · 73 comments
-
Λιέτουβος Ρίτας - Ολυμπιακός
3 weeks ago · 83 comments
-
AEK - Oλυμπιακός 91-96 : Συνεχίστε στην ομάδα να πιπιλάτε το δάχτυλο...
Xarhka polu pou o Sofo antimetwpise ton Shaquille oxi gia kana allo lgo alla gia na niwsei pws einai na paizeis antipalos me pragmatika megalous center kai oxi me xruses metriothtes pou logw prasinou tupou ginontai golden boys (perissotero gia golden balls mou kanoun)
Kleiza den me e3eplh3e h emfanish tou , opws kai den 8a eprepe opoiondhpote exei dei estw enan agwna tou me tous nuggets, the dude was good :P
Vre don oti kai na sou lene gia ton calathes esu an tous apantas ty lawson ;)
Papanikolaou kalh emfanish gia ena paidi 19 etwn apenanti ston chosen one aka lebron , sorry alal gia na sta8eis to upsos tou kai na mhn mashsei apo to gegonos oti paizei apentanti sse enan apo tous duo korufaious paixtes ston planhth apodeiknuei oti exei magkia kai tsagano kai pws dne prokeitai na aposuntwnisei se kati oaka
Porswpika e3eplaghn pou kai stous duo agwnes h omada etre3e toso polu oh well isws na alal3an oi kairoi?
Ο Σόφο εγώ το ΠΙΣΤΕΥΩ πως μετά απο το προχθεσινό θα βλέπει τους ευρωπαίους ακόμα πιο αστείους. Όταν βλέπεις κάποιον αντίπαλο "εύκολο" και μετά αντιμετωπίζεις κάποιον που καταλαβαίνεις ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τι πάει να πεί δύσκολο τότε καταλαβαίνεις και πόσο πιο ΕΥΚΟΛΟ ήτανε το άλλο! (καλά τι είπα τώρα ο παίκτης?ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ!)
Ούτε εμένα με εξέπληξε η εμφάνιση Κλέιζα...Απλά το επισήμανα...
Εγώ θα τους απαντάω pat beverley με τρέλα!Μ!
Όσο για τον Παπανικολάου εγώ με αυτά που είδα πέρσυ φοβάμαι πολύ λιγότερο τον Μίλος, τον Σόφο, τον Παπανικολάου να μασήσουν στο ΟΑΚΑ και διπλάσια τον Παπαλουκά και τον Βούισιτς.
Όσο για το αν "άλλαξαν οι καιροί" ΟΥΔΕΙΣ ΞΕΡΕΙ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.
Υ.Γ. και ακουσα και κατι αλλο... λενε οτι μπορει να μεινει εκτος Α1 ο βουισιτς αντι για τον μπεβερλι!!!
Τα σημεία 1 & 2. δείχνει το ήθος και τη σοβαρότητα που σε διακρίνει. Αν και οφείλω να ομολογήσω ότι μερικές φορές προ - τρέχεις να βγάλεις συμπεράσματα, χωρίς να υπάρχει λόγος (ίσως από ενθουσιασμό ή απογοήτευση). Φαντάζομαι ότι απευθείνεται κυρίως σε μικρούς φίλους που άρχισαν τους διθυράμβους για μερικούς ή την σπέκουλα για άλλους. Πολύ σωστός.
Το σημείο 3: ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!!!!Σε όλα σωστός, μα σε όλα!!...Μακάρι γενικότερα να μην ασχολούμαστε με τη διαιτησία...Η διαιτησία ήταν είναι και θα είναι το άλλοθι των loosers ( είπα εγώ τη λέξη Γιαννάκης?...ντροπή!). Να το τηρήσεις, γιατί στην πρώτη αμφισβητούμενη φάση βλέπω πολλές κωλοτούμπες...Μαζί σου πάντως! Α ναι!...γέλασα πάρα πολύ για το σκριν του Batist...έχεις απόλυτο δίκιο..
Από τα βασικά που ξεχώρισες, να πώ μόνο ότι δεν μπορούν να βγουν (ή αν προτιμάς, να εξαχθούν) σοβαρά συμπεράσματα, όπως προ ανέφερες κι έσύ. Πάντως η μόνη παρατήρηση, ότι είναι φυσιολογικό να τρέχει καλύτερα από τον Gerson (περισσότερο δεν είμαι σίγουρος) όταν έχεις Childress, Kleiza κ.λ.π. Απλά το λέω, μην τυχόν και πιστωθεί στον δάσκαλο Μανουσέλη (ε, sorry στον Γιαννάκη ήθελα να πω).
Αλήθεια, ο Μανουσέλης δε σου φαίνεται να έχει ρίξει την κοιλίτσα του? Ίσως να φταίει το Internet, δεν παίρνω και όρκο.
Μήπως ξέρεις ποιός είναι ο ρόλος της σημαίας στον πάγκο? (σ.σ. M. Tomic)
Στο τρίτο post να σταθώ, δηλαδή αν πάρει το Κύπελλο Ελλάδος, όλα καλά και ωραία????! Γιατί δεν το λέμε λίγο πιο σωστά (έχω κουραστεί να ακούω το "αν δεν πάρει κούπα"). Θέλω το ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και συμμετοχή στο Final 4. Αυτά! Αν έρθει κάτι παραπάνω έχει καλώς!! Πάρε το πρωτάθλημα και του χρόνου μιλάμε για κούπες..νομίζω συμφωνείς...
Άσχετο 1: Εγώ έχω 3 φανέλες. Β. Καραπιάλης με το 10 στην τελευταία του χρονιά, P. Djorjevic με το 11 στην τελευταία του χρονιά και M. Tomic με το 11 τη χρονιά που πήραμε το Ευρωπαϊκό.
Άσχετο 2: Ο Σιγάλας έφαγε μπουκάλι ενώ καθόταν στον πάγκο στον αγώνα Real M - Olympiacos με τον Ολυμπιακό πίσω στο σκορ με περίπου 18 πόντους 6-7 λεπτά πριν τη λήξη.
Χαίρομαι που επίσης σου αρέσουν τα άρθρα μου και χαίρομαι που φανατίζομαι!Οπαδός είμαι άλλωστε!Άν δεν φανατιστώ και λίγο δεν έχει νοστιμάδα δεν νομίζεις???
Τώρα για το "ήθος και σοβαρότητα" που λες ότι με διακρίνει δεν έχω πρόβλημα να μην με διέκρινε. Εγώ θέλω να είμαι ΔΙΚΑΙΟΣ...Άν είμαι ΔΙΚΑΙΟΣ με όλους στον ΟΣΦΠ και τα έχω καλά με μένα τότε όλα ΟΚ!Για τους διθυράμβους ή την σπέκουλα που λες απευθύνομαι στον κάθε ΑΜΠΑΣΚΕΤΟ που βλέπει ένα μάτς και αρχίζει να φωνάζει "ΩΩΩΩ Ο ΜΠΕΒΕΡΛΙ" "ΟΥΟΥΟΥΟΥ Ο ΒΟΥΙΣΙΤΣ".
Τώρα το σχόλιο σου για το σημείο 3. Μάλλον το εξέλαβες λάθος. Εγώ φίλε δεν είπα να μην ασχολούμαστε ΓΕΝΙΚΑ με την διαιτησία. ΜΗΝ ΤΑ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ. Εγώ είπα απλά πως είναι αστείο να φωνάζουμε για την διαιτησία όταν ΞΕΡΟΥΜΕ ότι πήγαμε να παίξουμε σε χώρα με άλλους κανονισμούς, ΞΕΡΟΥΜΕ ότι οι διαιτητές είναι απο το ΝΒDL και τέλος ΞΕΡΟΥΜΕ ότι όταν παίζεις με τον Λεμπρόν και τον Σακίλ αντίπαλος θα σου σφυρίξουν και 5-10 αστεία πράγματα...Γι'αυτό είπα ότι δεν πρέπει να μιλάμε.ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ.
Η διαιτησία στην ΕΛΛΑΔΑ δεν είναι άλλοθι είναι ένα γεγονός που υπάρχει και όσο υπάρχει θα το καυτηριάζουμε. ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ δεν χάνει ΠΟΤΕ αποκλειστικά απο τους διαιτητές (εκτός φωτεινών εξαιρέσεων-βλέπε no call) αλλά παίζουν ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΡΟΛΟ. Αλλιώς λοιπόν αντιμετωπίζω τους διαιτητές με τον ΠΑΟ που ΑΠΑΙΤΩ και ΘΕΛΩ το 50-50 και ΑΛΛΙΩΣ αντιμετωπίζω τους διαιτητές με τους Cavs που απλά θέλω να μην με σφάξουν ΠΟΛΥ! Τώρα για τα σκρίν του Μπατίστ τι να πείς..."ΣΧΟΛΗ ΣΚΡΙΝ-ΚΑΡΑΤΕ, Ο ΜΠΑΤΙΣΤ" θα ανοίξει μετά το τέλος της καριέρας του.
Καλά ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν πιστώνεται στον Μανουσέλη το "τρέχουμε καλύτερα" αλλά δεν μπορώ να μην το αναγνωρίσω ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ στον Γιαννάκη ότι παρόλο που παίζουμε διαφορετικά απο ότι μας έμαθε 1 χρόνο τώρα δεν φαίνεται η ομάδα να ψάχνεται αλλά να ξέρει τι θέλει να κάνει...Για τον ρόλο του Τόμιτς θα σε γελάσω. Μάλλον για να βάζει χέρι στους παίκτες...
Δεν με κατάλαβες τι εννούσα για το Κύπελλο...Το κύπελλο είναι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΑΤΟ όχι γιατί είναι φοβερή διοργάνωση αλλά γιατί ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ πρέπει αν πάρεις ΜΙΑ ΚΟΥΠΑ απο τον βάζελο, ένα ΜΕΓΑΛΟ μάτς που να κρίνει ΚΟΥΠΑ. ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΣΥ. Γι'αυτό και μόνο το λέω.
Απαντώ και στα "άσχετα" σου...
Άσχετο 1 : Εγώ έχω 3 φανέλες : Ντ. Τάρλατς με το 12 απο το 1995, Τζιοβάνι με το 10 απο το 2000 και τώρα αισίως Τεοντόσιτς με το 18 απο το 2009.
Άσχετο 2 : Είσαι σίγουρος ότι έφαγε το μπουκάλι στην μαδρίτη και όχι στο τρεβίζο?
Όταν είχε κατέβει ο Ολυμπιακός στο Trevizo με Paspalj, Tarpley, Tarlac, Φασούλα έλεγαν τότε οι εφήμερίδες "ήρθαν οι κύκλωπες". Ωραία εμφάνιση με άνετη νίκη (από νωρίς μπροστά στο σκορ, χωρίς κανένα λόγο να τσαντιστεί με το Σιγάλα).
Ναι είμαι σίγουρος ότι ήταν στη Μαδρίτη, με τον Ιωαννίδη να δηλώνει μια ημέρα πριν στο Φως "Αν δεν κερδίσεις τους πρώτους δε θα γίνεις ποτέ πρώτος. Εμείς δεν έχουμε να χάσουμε τίποτα..". Θα προσπαθήσω να βρω κάτι και θα στο στείλω.
Η αφορμή που ξαναγράφω, πάντως, είναι άλλη. Τί γίνεται με τον Wafer? Είναι δυνατόν να είναι στους υποψήφιους να μείνουν απ' έξω από την Ελλάδα για να μπει ο Beverley??!!! Αν όντως ο παίχτης είναι πολύ κάτω από τις προσδοκίες μας (μην ξεχνάμε ότι ήρθε να αντικαταστήσει τον Greer) τότε θα έχουμε προβλήματα στο 2. Θέλουμε έναν bomber εκεί. Έναν παίχτη που θα τραβάει στο σκορ και θα ανοίγει τις κλειστές άμυνες... Έχω προβληματιστεί πάρα πολύ από αυτά που διάβασα στο Φως..
Θα ήθελα την άποψή σου για τον Wafer και ότι inside info έχεις.
Μήπως είναι καμπανάκι για να προσπαθήσει περισσότερο στις προπονήσεις??
Υ.Γ.: Για τον Βουϊσιτς έχουμε ξανασυζητήσει αρχές Ιουλίου. Μπράβο σου που τον στηρίζεις όπου μπορείς (και θα δικαιωθείς με τα μεγάλα παιχνίδια που θα κάνει επιθετικά μέσα στη χρονιά). Το ήθος του Νίκολα είναι μεγάλο. Αλλά να ξέρεις ότι έχω αντίθετη άποψη από τη δική σου για την χρησιμότητά του. Από τον Ιούλιο προτιμούσα κάτι καλύτερο στη θέση του (για λόγους που ίσως τους πούμε άλλη φορά). Τώρα όμως, που βγαίνουν όλοι να τον ξεσκίσουν, θα είμαι μαζί σου, αν και δεν έχει αλλάξει η άποψή μου.
Για το μάτς στην Μαδρίτη σε επιβεβαιώνω...Αλλά για το μάτς στο τρεβίζο αλλιώς τα θυμόμουν!thanx!
Ο Wafer δεν θα μείνει εκτός Ελλάδας. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ!Άν γίνει κάτι τέτοιο θα κυρήξω επίσημα πόλεμο στον Γιαννάκη. ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ. Ο Wafer είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ παικταράς και τα inside info απλά λένε πως στις προπονήσεις είναι λίγο αραχτός.
υ.γ. το Νίκολα δεν τον "στηρίζω"...Απλά ξέρω τα καλά του και τα κακά του και δεν τον απαξιώνω ούτε τον γλύφω και δεν θα το κάνω ΠΟΤΕ.
Σου είχα πεί για τον Βουϊσιτς από τον Ιούλιο σε συνομιλία μας (νομίζω μέσα από το site σου ή από το red planet). Τελικά, τον πέταξε έξω ένας παίχτης που είχε έρθει για το μέλλον και κανείς δεν τον υπολόγιζε σοβαρά, ακόμα και για τρίτο point guard (όλοι θέλαμε και λέγαμε για προώθηση του Σλούκα).
Συμφωνώ με την απόφαση.
Αυτό φυσικά πιστώνεται και στον Beverley (αχ, ρε Παπαδογιάννη, δεν δάγκωνες τη γλώσσα σου όταν έγραφες τις βλακείες σου) για τον οποίο οι απαιτήσεις πλέον ανεβαίνουν, στον Σόφο που δείχνει να σοβαρεύεται, αλλά και στον Κ.Παπανικολάου, που ξεπερνά κάθε προσδοκία στέλνοντας τον Βασιλόπουλο στη θέση 4, πίσω από τον Linas και δίνει με αυτό τον τρόπο το 5 σε Μπουρούση - Σόφο που είναι υπερ αρκετοί (ειδικά για Ελλάδα).
Anyway, Don, το ρόστερ απεδείχθει ότι δεν είναι πλήρες και ότι έχρηζε βελτιώσεως (δηλαδή κάτι καλύτερο αντί του Βούϊσιτς και του Halperin από το καλοκαίρι).
Δεν φταίνε φυσικά οι Αγγελόπουλοι. Λάθη γίνονται, άλλωστε από όλους, αλλά κάτι καλύτερο από Halperin και Βούισιτς (τουλάχιστον) θα το έχουμε του χρόνου.
Καλή χρονιά να έχουμε και φέτος με τους - "κάνω σκριν με τον κώλο" - Batist, Τσαρτσαρή σε κακή κατάσταση, αλλά και με τη βελτίωση της ομάδας, λογικά θα το σηκώσουμε! Για να δούμε...
Για τον beverley και τον μέγα Παπαδογιάννη τι να πείς τώρα...ΑΣΤΕΙΟΣ είναι ο τύπος αυτός. Το ρόστερ "έχριζε" βελτίωσης αλλά μόνο στην θέση Χαλπερίν. Ο Βούισιτς είναι υπεραπαραίτητος και θα φανεί. Του χρόνου θα γίνει ακόμα πιο ορθολογικό το θέμα με τους ξένους αφού θα πάρουμε και άλλον έναν έλληνα ;)
Πολύ χαίρομαι που ο μικρός Παπ δείχνει ότι έχει κότσια, δεν μασάει και πολύ περισσότερο φαίνεται να αρπάζει τις ευκαιρίες από τα μαλλιά. Όσο πιο νωρίς μπορέσει να δείξει και να αναπτύξει τις ικανότητές του τόσο το καλύτερο για εμάς και κατ' επέκτασιν για το ελληνικό μπάσκετ σε επίπεδο Εθνικής ομάδας. Του χρόνου στο παγκόσμιο μακάρι να πάει ο μικρός μαζί με τον αποθεραπευμένο, ανανεωμένο και πολύτιμο εργαλείο Βασιλόπουλο και να μοιραστούνε το "3" ..άντε να πάει και ο Στρατούλης για να παίζει 2-3 λεπτά να τους ξεκουράζει στα τελειώματα κάθε δεκαλέπτου....
Προσωπικά δεν είδα κάποιο από τα δύο παιχνίδια, γιατί πέραν του "χαβαλέ", της χαώδους διαφοράς των κανονισμών και του επιπέδου των αντιπάλων σε σχέση με τις ευρωπαϊκές ομάδες και του χαρακτήρα των φιλικών προετοιμασίας δεν νομίζω ότι είναι ασφαλές να εξάγουμε σίγουρα συμπεράσματα, να ενθουσιαζόμαστε ή να απογοητευόμαστε, να βγάζουμε παιχταρά τον έναν και άχρηστο τον άλλον. Περιμένω πως και πως τον πρώτο επίσημο αγώνα στην Ευρωλίγκα που προηγείται της έναρξης του πρωταθλήματος για να δω την ομάδα σε κανονικές συνθήκες αγώνα για να καταλήξω στα πρώτα πραγματικά συμπεράσματα.
Αυτό που κρατάω από τα δικά σας σχόλια, είναι ότι προσπαθούμε να τρέξουμε όσο μπορούμε και έχουμε πλουραλισμό σε όλες τις θέσεις. Δόξα το Θεό, τον Αλλάχ και το Βούδα έχουμε καλές μονάδες...Αυτό που μένει είναι να λειτουργήσουν σαν ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΕ "ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ"!!! Εάν το πετύχουμε αυτό, τότε ΝΑΙ ήρθε η ώρα της επιστροφής στην κορυφή!
Για τον Παπανικολάου δεν έχω να προσθέσω κάτι τα είπες όλα.
Για μένα δεν είδες τους αγώνες για ΛΑΘΟΣ ΛΟΓΟΥΣ. Προφανώς δεν βγάεις συμπεράσματα απο αυτά τα μάτς. Άν καθόσουννα τα δείς με αυτό το σκεπτικό ΚΑΛΩΣ και δεν τα είδες. Τα μάτς αυτά θα τα έβλεπες "σωστά" αν τα αντιμετώπιζες σαν να παίρνεις "μάτι" στον πραγματικό κόσμο του μπάσκετ και όχι στον επίπλαστο τον ψεύτικο τον ευρωπαικό. Αυτό και μόνο.
Η ώρα της επιστροφής στην κορυφή έχει έρθει απο το καλοκαίρι του 2008 απλά έχουμε το χειρόφρενο στον πάγκο!
Επσίης ακούγεται ότι λόγω καλής απόδοσης του Μπέβερλυ υπάρχει πολύ σκέψη για το αν θα πρέπει να παίζει και Ελλάδα. Και στις σκέψεις για παίκτη που θα αντικαταστήσει μπαίνει και ο Γουέιφερ....Μακάρι να μην γίνει κάτι τέτοιο γιατί τότε ξεχάστε τον! Θα "καεί" τόσο παικτικά όσο και ψυχολογικά και θα κλαίμε τα 2,5 μύρια όπως έγινε με τον Πάργκο πέρσι. Αν είναι να παίξει ο Μπεβ και Ελλάδα τότε το λογικότερο θα ήταν να πάει μόνο ο Ευρωλίγκα ο αντίστοιχος περιφερειακός Χαλπερίν (και όχι ο front liner Βούισιτς γιατί όπως και να το κάνουμε από τον Χαλπερίν μπορεί να προσφέρει πολλά περισσότερα) που πέρσι δεν πρόσφερε σχεδόν τίποτα και φέτος αναμένεται να είναι μια από τα ίδια.
Είναι απλά μαθηματικά. Κρατώντας τον Γουέιφερ στηρίζεις και εμπιστεύεσαι έναν παίκτη με αποδεδειγμένα προσόντα που τον απέκτησες έτσι κι αλλιώς για βασικό όπλο στην φετινή σεζόν και με τον Μπεβ κερδίζεις έναν παίκτη από το "πουθενα" που αποκτήθηκε τελευταία στιγμή για βοηθητικός αλλά δείχνει ότι είναι για πολύ παραπάνω σε άμυνα και επίθεση στην περιφέρεια σε σύγκριση με τον Γιοτάμ. Αφήνοντας έξω τον Χαλπερίν δεν "χάνεις' τον παίκτη γιατί δεν είχες και τίποτα φοβερό για να το χάσεις. Άρα κερδίζεις ολοκληρωτικά δύο παίκτες και "χάνεις" στην ουσία "μισό". Βέβαια εγώ σκέφτομαι λογικά και αντικαθιστώ "ίδιες μεταβλητές" στην εξίσωση της ομάδας με μια καλύτερη από την άλλη...ο Σαύρας και το τρόλ είναι σε θέση να το κάνουν?
Άσχετο αλλά πολύ σημαντικό: Κυκλοφορεί ότι υπάρχει πρόβλημα με τα τηλεοπτικά και ο ΑΝΤ-1 θέλει να χαλάσει το συμβόλαιο με μας και τα βαζέλια. Ξέρουμε κάτι περισσότερο για ποια τηλεόραση θα μας δείξει για το ελληνικό πρωτάθλημα? Τις υπόλοιπες ομάδες τις έχει η ΕΡΤ έτσι δεν είναι, εκτός Μαρούσι και μια άλλη?
Άν ο Γιαννάκης αφήσει τον ΓΟΥΕΙΦΕΡ εκτός Ελλάδος θα πέσει ΝΤΟΜΑΤΑ και φρέσκια και λιαστή. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
Για τα τηλεοπτικά πρέπει να κάνουμε λίγο υπομονή νομίζω όλα θα λυθούν.
Έτσι και βρεις τον τρόπο να του χαλάσεις τη διείσδυση είναι εκτός παιχνιδιού και η επιμονή του να παίρνει προσπάθειες καταστρέφει τις επιθέσεις της ομάδας του γιατί δεν ξέρει να πασάρει και το μόνο που του μένει είναι να σουτάρει από τα 8 μέτρα μπας και το βάλει. Επίσης σουτάρει από πολύ χαμηλά (ανάμεσα σε δόξα πατρί και κούτελο) και στο χέρι ενός καλού αμυντικού είναι να του χώσει τόσες τάπες όσες δεν έχει ούτε ένα καφάσι κρασιά!!
Άμα τον παρατηρήσεις σουτάρει σε γωνία 40-50 μοίρες περίπου απ' όσο μπορώ να υπολογίσω αντί να δώσει ύψος και καμπύλη στην μπάλα. Απορώ που δεν το έχει πάρει πρέφα τόσο καιρό κανένας.....
Κανείς δεν είπε ότι ο Σπανούλης σας δεν είναι καλός παίκτης. Τώρα σε ότι αφορά τις επισημάνσεις για όταν παίζει στον άσσο, αν δεν βλέπεις εσύ τα ολοφάνερα τοτε τι να σου πω. Ο Σπανούλης είναι καθαρό δυάρι και χαραμίζεται ο ίδιος και κάνει κακό στην ομάδα του να τον έχει στον άσσο.
Αν δεν έχεις παρατηρήσει χρόνια τώρα ότι ότι ο άνθρωπος σουτάρει από χαμηλά και εφόσον μελετηθεί και βρεθεί ένας καλός αμυντικός απεναντί του μπορει να του δημιουργήσει πρόβλημα στο σουτ πάλι δεν βλέπεις καλά.
Έχει προσόντα ο Σπανούλης αλλά τουλάχιστον στο ελληνικό πρωτάθλημα ποτέ δεν έχει βρεθεί αμυνόμενος και προπονητής να τον αντιμετωπίσει πιο επισταμένα κυρίως όταν παίζει στον άσσο σου λέω ξανά. Κάτι που όταν έγινε στο Ευρωμπάσκετ αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα και τον έσωσε το πολύ μακρινό σουτ.
εφόσον μελετηθεί και βρεθεί ένας καλός αμυντικός απεναντί του μπορει να του δημιουργήσει πρόβλημα στο σουτ --ποτέ δεν έχει βρεθεί αμυνόμενος και προπονητής να τον αντιμετωπίσει πιο επισταμένα κυρίως όταν παίζει στον άσσο --Οπως μονη σου λπν λες ειναι δυνατον οοοοοοολοι οι προπονητες και παιχτες να μην τα εχουν σκεφτει αυτα που λες η μηπως δεν μπορουνε να κανουν κατι παραπανω..Ωραια και ευκολα τα παρουσιαζεις πως να αντιμετωπιστει στην πραξη ομως δεν ειναι ευκολο..Αμα ηταν ετσι με το scouting που υπαρχει σημερα δεν θα εβαζε κανεις καλαθι..Και τελος ναι οκ στο eurobasket που λες κλεινοντας αυτα που γραφεις οτι αντιμετωπισε αρκετα προβληματα και τον εσωσε το μακρινο σουτ σκεψου λιγο οτι αλλο η εθνικη και αλλο ο παο..Στην εθνικη ολα ηταν προσαρμοσμενα πανω του απο τους αντιπαλους αμυντικους γιατι ολοι ηξεραν οτι η ελλαδα εχει προβλημα στο σουτ και γενικα ηταν ψιλογυμνη στα guard με αποτελεσμα να προσπαθουν ολοι να του κοψουν το drive και να τον αναγκασουν να δωσει πασα η να σουταρει απο μακρια(ασχετα οτι εβαλε πολλα)..Στον παο δεν ειναι ετσι..Περιμενουν πολλοι δολοφονοι στην περιφερεια πασα του..Και για να στο πω με ενα ακομα παραδειγμα..Για μενα ο περσινος παπαλουκας π.χ δεν διεφερε και πολυ απο τον παπαλουκα της τσσκα..Απλα στην ρωσσια εκανε drive και σπλιταρε την μπαλα εξω που περιμεναν ο σισκα,ο λανγκτον,ο σμοντιτς,ο χολντεν κτλ..Περσι στον ολυμπιακο δεν ειχε αντιστοιχους δολοφονους και για να μην παρεξηγηθω,δεν ειχε δολοφονους σουτερ οχι καλους συνπαιχτες..Οτι πιο αξιοπιστο υπηρχε ηταν ο γκριρ απο πλευρας σουτ..Σκεψου λιγο αυτα που σου λεω και το ξανασυζηταμε..Καλημερα..
Μας λες να δούμε τους αριθμούς του σπανούλη με σιένα και f4 για να καταλάβουμε πόσο καλός άσσος είναι...Δεν είναι ανάγκη να δούμε...ΞΕΡΟΥΜΕ πεθερούλα μου...Είχε σε 6 μάτς 24 ασσίστ δηλαδή 4 ανα αγώνα...Επίσης όμως ο magic killl bill johnson-spanoulis είχε και 18 λάθη δηλαδή 3 λάθη ανα αγώνα...Δηλαδή για κάθε 1.3 ασσίστ έκανε 1 λάθος!!!ΦΟΒΕΡΟΣ PLAYMAKER!!!Να τον καθιερώσετε!
Στο χάλκινο καταλήξαμε επειδή έβαλε στον μικρό τελικό 23 απο τους 57 πόντους μας ο Σχορτσιανίτης. ΣΑΡΕΣΕΙ?
"ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΠΙΟ ΕΠΙΣΤΑΜΕΝΑ κτλ κτλ κτλ"...
Τελικά έχετε τον Σπανούλη ή τον Ντράζεν Πέτροβιτς???
είσαι μεγάλος γνώστης αγόρι μου...ΜΕΓΑΛΟΣ.πεθερούλα μου!
Εκεί είναι όλο το ζουμί καλέ μου σε όλη τη μίνι συζήτηση! Παίζει άσσος ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!! Και σαν άσσος δεν είναι το ίδιο καλός και οφέλιμος και μπορεί να αντιμετωπιστεί πιο εύκολα και πιο αποτελεσματικά απ' ότι όταν παίζει τη θέση του δηλαδή 2αρι!! Εξού και η επισήμανσή μου ότι μακάρι να τον βάζει ο Ζότς να παίζει στον άσσο όσο γίνεται περισσότερο!
Όχι το ότι ο Σπανούλης είναι άμπαλος ντε και καλά επειδή είναι αντίπαλος μας!! Εκτός εάν νομίζεις ότι ο Παπαλουκάς είναι άμπαλος επειδή είναι σε εμάς! Πέρσι ο Παπ ήταν πολύ μέτριος και δεν πρόσφερε όσα θα έπρεπε και μπορεί βάσει των ικανοτήτων του και κρίνεται αποκλειστικά σαν άσσος και τίποτα άλλο.
Εκτός πάλι αν νομίζεις ότι ο καλός ΑΣΣΟΣ Παπαλουκάς είναι χειρότερος από τον καλό ΑΣΣΟ Σπανούλη.
Tώρα αν εσύ είδες τον σπανούλη να δίνει ασίστ στον Σόφο πες μου και εμένα. Η συνεισφορά του σπανούλη στο μάτς του μικρού τελικού ήτανε 3 πόντοι, 2 ασίστ, 4 λάθη. Άν υποθέσουμε πως ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ασίστ πήγανε στον Σόφο άντε να έβαλε 4 πόντους απο ασίστ του σπανούλη...ΣΟΥ ΛΕΙΠΟΥΝΕ ΑΛΛΟΙ 19 ΠΟΝΤΟΙ.
Εγώ τον ΕΞΥΜΝΩ και ΤΩΡΑ τον Σπανούλη...Αλλα στο ξαναλέω playmaker δεν είναι ΟΥΤΕ ΚΑΤΑ ΔΙΑΝΟΙΑ. Τώρα τον καλύτερο combo guard της ευρώπης τον έχεις εσύ...Αλλά το καλύτερο ΔΥΑΡΙ το έχω εγώ φίλτατε μου και η μπαρτσελόνα. Γουέιφερ και Ναβάρο. Περαστικά σου. Ναι φίλε μου τον κυνηγήσαμε το καλοκαίρι που γύρισε απο USA. Όπως θα κάνουμε και ΦΕΤΟΣ με άγνωστα αποτελέσματα. Γιατί εμείς δεν είμαστε ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ να λέμε "έλα μωρέ με το λέτο το σαπάκι τι να το κάνουμε, ρε που πάτε ρε γαύροι με τον λέτο" και μετά απο 3 μήνες "σεεεμπααααστιαααν λεεεετο,τριφυλλαρα!"...ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ είστε...
Φανταζομαι να ενοοεις σε εκεινα τα ματσ και οχι γενικα γιατι αλλιως κατι δεν παει καλα..
Εγώ όταν μίλησα για ΧΑΛΚΙΝΟ εννούσα τον Μικρό Τελικό. ΕΚΕΙ πήραμε το Μετάλλιο και εκεί ο Σπανούλης δεν υπήρξε ΠΟΤΕ. Ο Σπανούλης έπαιξε ΕΛΑΧΙΣΤΑ με τον Σόφο και 8/10 ασσίστ που πήρε ο Σόφο τις πήρε απο τον ΚΑΛΑΘΗ. Δεν βλέπαμε διαφορετικά μάτς. Απλά εσύ μπέρδεψες τους παίκτες του ΠΑΟ.
Είδωμεν με τον Γουέιφερ συμφωνώ...Απλά εγώ παίρνω το θάρρος και το λέω απο πριν, τι πιστεύω. Εσένα δεν έχει καεί η γούνα σου φίλε απο κανέναν. Άν εννοείς τον ΝΤΕΛΚ, ο Ντέλκ ήτανε ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ όχι 24 χρονών.
Μετά κάνεις ένα λάθος. Με κατατάσεις στους ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΥΣ Ολυμπιακούς. Δεν είμαι ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΟΣ ούτε ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ούτε ΒΟΛΕΙΜΠΟΛΙΚΟΣ. Είμαι ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ που έχει ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ προτίμηση στο μπάσκετ. Δεν δέχομαι τα "εγώ δεν ξέρω τι λένε για την μπάλα". ή είσαι μια ομάδα ή δεν είσαι. Οι περισσότεροι Ολυμπιακοί (9/10) δεν θα πούνε αυτό που λες...θα πούνε πήρανε παίκτη στα αριστερά αλλά ακριβά!
Τέλος η ερώτηση σου για το τι είχα γράψει τότε νομίζω πως έπρεπε να σε καλύπτει αυτό που έγραψα τότε. Είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ξεκάθαρο. "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΑΡΙ Ο ΣΠΑΝΟΥΛΗΣ ΡΕΕΕ!!!Playmaker παιζεί!!!" playmaker ΠΑΙΖΕΙ και όντως ΕΠΑΙΖΕ playmaker. Όπως παίζει καμιά φορά και ο Χαλπερίν. Άλλο αυτό όμως και άλλο να μου τον πείς playmaker.
Το 95 την φανέλα του τάρλατς την βρήκα στην μπουτίκ...Την δίνανε μαζί με τις κασσέτες για την καρδιά του πρωταθλητή και το ΓΑΜΗΣΙ που έφαγε στην Σαραγόσα. Ξέρεις τότε που στο μπάσκετ όχι μπουτίκ δεν είχες αλλά ούτε στον ήλιο μοίρα.
Τώρα που έγινα σωστός άντρας του Τεοντόσιτς την πήρα small!ΦΑΝΤΑΣΟΥ...νάνος είμαι!
Ο Παπανικολάου ΕΙΠΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ?Σκότι ΠΙΠΕΝ! Αφού ο Σερμαντίνι είναι Νοβιτσκι-Γκασόλ!!!
το υ.γ. είναι η απόλυτη μα απόλυτη ΑΠΟΘΕΩΣΗ. Το κρατάω να το ανεβάσω στο κεντρικό κομμάτι να το θαυμάσουμε!
ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ φίλε το 50-50 που έπαιζαν τότε οι διαιτητές...ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΡΙΣΤΑ. 50-50 και έτρωγες φάπες σβουριχτή. ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ να μου πείς ΕΝΑ ΜΑΤΣ που πήρα με την διαιτησία. ΕΝΑ. Άν μου πείς ένα κάνω τουμπεκί. Άν δεν βρείς όμως να μην μες μαλακίες.
Τέλος πετάς και την ΜΑΛΑΚΙΑ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ " ποτε δεν ειχα καραμελα την διαιτησια για εγω ηξερα οτι ησουν καλυτερος τι να κανουμε.."
Ρώτα τον Γιαννακόπουλο αν ισχύει αυτό...Είστε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ομάδα στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού που ΔΕΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ επειδή διαμαρτυρόταν για την διαιτησία του προηγούμενου αγώνα που σας αλώσαμε την γλυφάδα...ΤΑ ΞΕΧΑΣΕΣ ΠΕΘΕΡΟΥΛΑ ΜΟΥ?Δεν πειράζει είμαι εγώ εδώ να σας τα θυμίζω...
υ.γ. τριχούλε έχω εκεί που πρέπει...κατά τα άλλα μαρέσω άτριχος. Μηχανάκι δεν θέλω...Με το μηχανάκι ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΑΣ (ξέρεις εσύ)...Εσύ πας με τους μπάτσους συνοδεία...γκέ-γκε?Φαντάρος πήγα!ναύτης...ΒΙΣΜΑ. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.
Όσο για το "να σου πω συγκεκριμένα μάτς κτλ κτλ κτλ" που λες φίλε εγώ και σε 80 χρόνια απο τώρα θα λέω για το μάτς με τον ΠΗΛΟΙΔΗ και το μάτς με τον ΔΟΥΡΟ. Αυτά τα χειρουργεία ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ. Άν είχε συμβεί κάτι παρόμοιο ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΞΕΧΝΑΓΕΣ όπως δεν ξεχνάς τον ΠΑΠΟΥΤΣΕΛΗ για παράδειγμα...Οπότε είναι ΑΛΛΗ μια απόδειξη ότι ο Ολυμπιακός ΔΕΝ ΕΙΧΕ παράγκα στο μπάσκετ. Ο Παναθηναικός δεν έχει "σεβασμό"...Έχει ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΗ ΕΥΝΟΙΑ!Τα τελευταία 3 χρόνια που δυνάμωσε πάλι ο Ολυμπιακός έχουν γίνει ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΡΑΤΑ!
Επίσης δυστυχώς ή ευτυχώς μια ομάδα κρίνεται και απο τις κινήσεις της...Άν έβγαιναν οι Αγγελόπουλοι και λέγανε "δεν κατεβάζουμε την ομάδα" θα είχανε φύγει το ίδιο βράδυ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΒΡΑΔΥ. Άσχετα αν πολλές φορές έχουμε σκεφτεί "πάρε την ομάδα και φύγε ρε αγγελόπουλε δεν πάει άλλο" ΑΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ πάλι ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. Γιατί εμείς ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ αυτό και ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ υποτακτικοί κανενός προέδρου (εξαίρεση ο κόκκαλης και το κοκκαλιστάν που έχει εγκαθιδρύσει στο ποδοσφαιρικό τμήμα.)
Μια χαρά σοβαρά μπορούμε να μιλήσουμε. Συγκεκριμένα εγώ μιλάω όπως μου μιλάνε. Μιλάς για τρίχες και μωρουδιακά και παπάκια?Θα λαμβάνεις τις απαντήσεις σου. Μιλάς για συστήματα, προπονήσεις, παίκτες κτλ?Θα λαμβάνεις τις απαντήσεις σου. ΕΣΥ επιλέγεις την σοβαρότητα που θα έχει η κουβέντα μας.
Πολύ σωστη επισήμασνη μάγκα μου...μην ξεχνάμε τον εγκληματικό τροπο διαχειρισης του τεράστιου Κιντέλ. Μην έχουμε τα ίδια.
Η ερώτηση που κάνεις δεν ξέρω αν μπορεί να σου απαντηθεί απο μένα...Όπως θα σου απαντούσε όμως κάθε μπασκετικός δημοσιογράφος που σέβεται τον εαυτό του (π.χ. Νίκη Μπάκουλη) "φιλαράκι ο ζότς ξέρει πάντα τι κάνει...ο ζότς είναι μάγκας και έχει σχέδιο είναι μεγάλη γάτα ο ζότς". ΚΑΛΥΦΘΗΚΕΣ?
Η ομαδα τα τελευταια 3 χρονια αλλαζει πολλους παικτες,αλλα ας πουμε για την θεση 3
Alex Acker
ο Acker αν εξαιρεσεις το οτι ηταν ανευρος και light ειχε καλα χαρακτηριστικα σαν παικτης,οι αριθμοι του ειδικα στην Ευρωλιγκα ηταν πολυ καλοι.Ηταν ενας all-around παικτης που αν ειχαμε παρει την κουπα που μας αξιζε,θα εμενε.Ειχε μια ασταθεια στην αποδοση του,απλα πιστευω πως ζητουσαμε πολλα (να σκοραρει 20 ποντους,να παιζει καλη αμυνα,να ειναι παρων στα κρισιμα,κλπ) απο εναν μικρο σε ηλικια παικτη που επαιζε πρωτη φορα εκτος Αμερικης.Δεν δεθηκε καθολου με τον κοσμο.Η εξελιξη του (που θα ηταν διαφορετικη αν εμενε σε εμας),δικαιωσε την επιλογη να μην μεινει.(Κακως για εμενα τοτε)
Qyntel Woods
Ημουν και ειμαι υποστηρικτης του Q,ο οποιος περασε πολλα μεσα στην χρονια (αλλαγες στους ξενους,προβληματα με Γκερσον,κλπ) και παρ'ολα αυτα οι αριθμοι του ηταν καλοι,αλλα αν παρατηρησεις ηταν χειροτεροι του Acker.Η ασταθεια του ηταν μεγαλη: μπορουσε να βαλει 30 ποντους,να κλβει,να καρφωνει,να παιζει με τσαμπουκα(πχ Τσσκα) και μπορουσε να εξαφανιστει μετα απο ενα καλο ξεσπασμα του.O Woods στην Μακαμπι του Γκερσον (στρωμενη ομαδα,free παιχνιδι) ή στον φετινο Ολυμπιακο μας(ελπιζω..!!) θα εκανε θαυματα.Δεθηκε οσο λιγοι ξενοι με τον κοσμο.Τον εφαγε (λιγοτερο) η υποθεση με το χορτο,γιατι ο Γιαννακης εδειχνε να τον στηριζει ειδικα προς το τελος.Περισσοτερο ομως τον "εφαγε" το εξης: οταν εχεις χασει ολους τους τιτλους και ο αλλος ξενος της ομαδας στα παιχνιδια με τον βαζελο ειναι ασταματητος,ειναι δυσκολο να μην αλλαξεις την 2αδα των ξενων.Με βαση την λογικη,ορθα δεν εμεινε.(Κακως για εμενα τοτε)
Josh Chilldress
Οταν πηραμε τον Josh δεν τον ηξερα,περιμενα για τα λεφτα που θα επαιρνε να βαζει 30 ποντους,να ειναι θεαματικος,να παιζει καλη αμυνα,να ειναι ηγετης,κλπ.Νομιζα οπως πολυς κοσμος (παρ'ολο που παρακολουθω ΝΒΑ,οι Hawks δεν ηταν ποτε στις προτιμησεις μου) οτι ειχαμε παρει τον..Lebron James!!Δυστυχως και με βαση την..λογικη διαψευστηκαμε.Ειναι πολλα τα λεφτα για εναν παικτη που δεν ειναι killer και δεν ειναι ηγετης,απλα με αυτην την κινηση γιανμε παγκοσμια γνωστοι.O Josh ειναι ενας all-around παικτης με αποδοση 7-8 σε ολα τα ματς,δεν εχει το φονικο σουτ που δυστυχως χρειαζεται στην Ευρωπη,αλλα εμενα μου αρεσει.Αρκει να εχει διπλα του εναν killer στο 2(πχ Ρακοσεβιτς,Λανγκτον) και ελπιζω ο Wafer να ειναι τετοιος.Δεθηκε με τον κοσμο παρ'ολο που θα μπορουσε να το παιξει ντιβα απο το ΝΒΑ.Δεν υπηρξε..επιλογη,αλλα απφασισε να μεινει.(καλως κατα την αποψη μου)
Το θεμα ειναι να κατασταλαξουμε επιτελους στο τι τυπου 3αρι θελουμε,να τον στηριξουμε(προπονητης,συμπαικτες,οπαδοι) και να αποδοσει τα μεγιστα και με βαση το ταλεντο του.Και οι 3 για εμενα ειναι παικταραδες με σπανια χαρακτηριστικα,απλα ολο καπου..στραβωνε.Ελπιζω με τον Josh να αλλαξει το πραγμα..!!(Ετσι φαινεται..)
Sorry για το μεγαλο comment παιδια,απλα μαζευτηκαν..πολλοι.
Ασχετο...!
Don το είδες το συστηματάκι που σου έλεγα για τον Kleiza?
Όσο για το συστηματάκι, σήμερα έχει καναπέ, ποπ κόρν, κόκα κόλα και μπλοκάκι να μελετήσω θρύλο με cavs!ρώτα με αύριο!
Αlex Acker
Μεγάλη συμπάθεια μου...Τρομερός παίκτης με απίστευτα σωματικά και μπασκετικά προσόντα...Δεν μπορούσε να τον πιάσει καμία άμυνα στην ευρώπη και ειδικά ο βάζελος υπέφερε...Εκρηκτικός, πλαστικός, με καλό περιφερειακό σου και άλμα στο θεό. Δεν ζητήσαμε πολλά γιατί δεν νομίζω πως δεν μας έδωσε ότι χρειαζόμασταν. Απλά "πλήρωσε" την τάπα του διαμαντίδη στο πηλοίδειο μάτς. ΚΑΚΩΣ έφυγε...ΚΑΚΩΣ έκανε ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ και ΚΑΚΩΣ κάναμε ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. Θα μπορούσαμε να έχουμε τον δικό μας "άντονι πάρκερ" τώρα....ΚΡΙΜΑ.
Κίντελ Γούντς
Εδώ χτυπάς ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ χορδή.Άν ο Άκερ ήτανε αδυναμία ο Q ήταν και είναι η μπασκετική ονείρωξη μου...Ο παίκτης που ταυτίστηκα όσο με ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο και δύσκολα θα τα καταφέρει κάποιος άλλος!Ίσως μόνο ο Μίλος. Ο Κίντελ υποτιμήθηκε όταν ήρθε...Δεν τον εκτιμήσανε όσο θα έπρεπε!Ίσως φταίει ότι δεν ήτανε και επιλογή Γκέρσον. Ο Γούντς στην καλή μακάμπι που τα σήκωνε με τριάρι τον ΚΟΜΜΑΤΟ θα έβαζε 40 πόντους. Στον φετινό Ολυμπιακό του Γιαννάκη αν παίζει όπως τον είδαμε στα φιλικά θα έβαζε πάλι 40 πόντους. Έχεις δίκιο για την αστάθεια αλλά σκέψου πόσο πιο σταθερός ήτανε όταν μπήκε και στις ελληνικές διοργανώσεις! Στο τέλος τον έφαγε ότι ΕΠΡΕΠΕ να φαγωθεί ή αυτός ή ο γκρίρ και η υπόθεση με το χόρτο τους έβγαλε απο την δύσκολη θέση "απο την κική και απο την κοκό πια να διαλέξω!?"
Τζός Τσίλντρες
Για μένα ΚΑΚΩΣ δεν τον ήξερες...Γενικά ΚΑΚΩΣ δεν ασχολούνται άτομα που γουστάρουν το άθλημα, με το ΝΒΑ. Δεν είναι δυνατόν να σ'αρέσει το μπάσκετ και να μένεις στα ευρωπαικά ξυλοκοπεία...ΚΑΚΩΣ περίμενες να βάζει 30...Μέχρι 15-20 μπορεί να βάζει και το απέδειξε όταν ήτανε τελείως προσαρμοσμένος και έτοιμος και ελεύθερος να το πράξει. Στους τελικούς πρωταθλήματος. Ηγέτης δυστυχώς δεν πάει με τα λεφτά που παίρνεις. Ηγέτης είναι και ο Στολτίδαρος παρόλο που είχε δίπλα του κατα καιρούς πολύ πιο ακριβοπληρωμένα χαφ. Τώρα για την άμυνα δεν νομίζω να έχεις παράπονο.
Ο Τζός αν τον είχε εκμεταλλευτεί ΟΠΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ο Γιαννάκης θα είχε γίνει ο "ντομινίκ" μας...ΣΤΟ ΥΠΟΓΡΑΦΩ αυτό. Ο άνθρωπος ΔΕΝ ΚΟΒΕΤΑΙ και έχει υποτιμηθεί πολύ...Φέτος θα δείτε τον πραγματικό τσίλι και θα έχει μεγάλο ξεβράκωμα-κωλοτούμπα. Καλώς έμεινε και ο killer που αναζητάς για να τον πλαισιώσει λέγεται κλειζο-μπουρούσης στο 4 και γουειφερο-τεόντοσιτς στο 1-2...Σου κάνει?
ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΠΩ.Η τελευταία παράγραφος σου...Τα λέει όλα και την κάνω copy-paste. Συμφωνώ σε όλα!Το μεγάλο πόστ είναι ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ και δεν ζητάμε συγνώμη!χεχεχε!Κουβέντα κάνουμε δεν στέλνουμε τηλεγράφημα!
"Το θεμα ειναι να κατασταλαξουμε επιτελους στο τι τυπου 3αρι θελουμε,να τον στηριξουμε(προπονητης,συμπαικτες,οπαδοι) και να αποδοσει τα μεγιστα και με βαση το ταλεντο του.Και οι 3 για εμενα ειναι παικταραδες με σπανια χαρακτηριστικα,απλα ολο καπου..στραβωνε.Ελπιζω με τον Josh να αλλαξει το πραγμα..!!(Ετσι φαινεται..)"
υ.γ. σε περιμένουμε στο redhoops.gr ΑΜΕΣΑ!
Διαφωνω τελειως με τα περι αστάθειας. Και τοτε, και τωρα. Με όλους. Η όποια αστάθεια, δεν ηταν καποιο ας πουμε εν γενει χαρακτηριστικό του, και ανεξάρτητο απο οποιαδήποτε άλλη παράμετρο.
Ηταν αποτέλεσμα μονο και μόνο της κακης ψυχολογίας εξ' αιτιας της αλλοπροσαλης διαχειρισης απο τον Γκέρσον. Δεν μπορεις να απαιτεις καθόλη την διάρκεια της χρονιάς, την σταθερότητα που εδειξε προς το τέλος (και που σωστα επισημαινεις DON), οταν δινεις να καταλάβει στον παιχτη, αρκετα νωρίς, πως ουτε καν ξερεις ποιον ρολο θελεις να του δωσεις και τον εχεις πεταμένο μεταξυ πάγκου και εξεδρας (Για να παιζει ο Τζακσον). Ιδιως σε έναν παιχτη που, και με την δικιά σου ευθυνη, στην αρχη έχει την εντυπωση πως, αν δεν ειναι το πρωτο, θα ειναι απο τα πρωτα βιολιά της ομάδας. Ακομα χειρότερα, έναν παιχτη με ευαισθητο εγωισμό και ψυχολογία. Και εδω ειναι αφορμή να θιξουμε ενα απο τα μεγάλα κουσουρια του Πινι. Η μηδαμινη επαφή με τους παιχτες, και η ανυπαρκτη διάθεσή του να αχοληθει με τη "διαχειριση" του κάθε παιχτη ξεχωριστά. Αναμφισβητητα, ολα γι αυτον τελειωναν στο ότι ειναι επαγγελματίες, και θεωρουσε αυτονόητο οτι ακριβως γι αυτο θα έπρεπε να παιξουν αυτο που μπορουν και πληρωνονται. Ωραια ακουγονται αυτα στη θεωρία, αλλα δυστυχως δεν ειναι καθόλου τοσο αυτονοητα κάποια πράγματα στην πράξη και την καθημερινότητα μιας ομάδας. Ετσι, δεν ειχε καμια διαθεση να ασχοληθει περισσοτερο με το Σοφοκλή, ειδε ότι εκει θα ειχε προβλημα προφανως, και έφερε τον Τζάκσον. Και εμεινε ο Q έξω απο ελληνικές διοργανώσεις, και καπου εκει του πηδηξε την ψυχολογία.
Εν πάσει περιπτωσει, ο Q έπρεπε να μεινει, παρα το θεμα με το γάρο.
Και ειναι σίγουρο πως, αν έμενε και απολάμβανε τα μισά μονο (αποδοχή, εμπιστοσύνη κλπ) απο οοα δοθηκαν απλόχερα στον Τσίλι, τοτε θα άφηνε εποχή στο Ευρωπαικό μπασκετ. Θυμάστε το παιχνιδι με την ΤΣΣΚΑ στη Μοσχα, που έκανε τον Σισκαουσκας να φαντάζει ένα παιχτάκι της σειράς; Ε, αν του παρειχαν τις παραπάνω προυποθέσεις, τοτε ένα παιχνιδι του σαν αυτο, θα το έκανε απλά σε μια κακη του μέρα.
Όσο για το "αν έμενε" άσε να μην το σκεφτόμαστε πονάει γαμώτο!
ΝΤΟΝ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΠΑΣΩ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ...
Μονο που πανω στη σπουδη και την αγωνία τους πέφτουν σε αστεια λάθη και τους διαφέυγουν πράγματα σημαντικά: Αντιμετωπιζουν τα αδερφια, σαν δυο ασχετους και αθωους πιτσιρικάδες που παιζουν με τον Ολυμπιακό, και οχι ως Αγγελόπουλους, κατοχους τεράστιας περιουσίας, χαρτοφυλακίων και επενδυσεων σε όλο τον κόσμο (και στην Αμερική φυσικά) δυνάμενους, ανα πασα στιγμή, με ένα νέυμα μονο, να καταστησουν ορτινάτζες τους μερικους απο τους μεγαλύτερους νομικους οικους του κοσμου. Και ευελπιστουν ολοι αυτοι οτι θα την φάνε απο τον οποιον Κινγκ η Τομπσεν...
DON, καταλαβες οτι το εν λόγω άρθρο καρφωνει τον Σπυρο τον Καβαλιεράτο
υ.γ. προφανώς και κραφώνει τον καβαλιεράτο.
Διαβαζω το φορουμ σας αν και παο ,και το βρισκω ιδιαιτερα ενδιαφερον. Δεν γραφω για να βρισω ,αλλα για να σας πω την αποψη μου. Πιστευω οτι φετως ο ολυμπιακος θα ειναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ απο περσι.
1. στη θεση 1 , ο Παπαλουκας εχει δειξει απο περσυ οτι δεν μπορει, και εχει παρει οριστικα την κατιουσα.
Ο τεοντοσιτς , ειναι καλος παικτης αλλα οχι για να παρεις ευρωλιγκα και τα χνωτα του δεν ταιριαζουν με του
Γιαννακη. Ο Μπεβερλυ δεν ειναι σε καμμια περιπτωση ασσος ,αλλα και αν ηταν ειναι αστοιο να πιστευεις
οτι με ενα παιδακι σαν αυτον θα κατακτησεις την Ευρωπη. (σαν να λεμε οτι θα παρουμε ευρωκουπα στηριζομενοι στον Σερμαντινι και τον Μπογρη)
2. στη θεση 2 εχεις σοβαρο προβλημα. Ο Χαλπεριν ειναι ενας απλως καλος παικτης και ο Γουειφερ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ για το ευρωπαικο μπασκετ. Δεν πασαρει, δεν παιζει αμυνα, και κυριως ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΣ ΧΕΙΡΙΣΤΗΣ
που σημαινει οτι σε πρεσινγκ ο οσφπ θα εχει προβλημα. Αν τολμουσε ο παναγιωτης θα τον ειχε ηδη σουταρει (δεν τολμα, θα τον φαει στη μαπα)
3. Στη θεση τρια οπου ειναι κατα τη γνωμη μου πληρεστερος ,απο καθε αλλη θεση ....υπαρχουν προβληματα. Εχεις ενα μεγαλο ταλεντο (αλλα ταλεντο μονο και τιποτα περισσοτερο αυτη τη στιγμη), εχεις τον τζος (πολυ καλο παιχτη -αχρηστο εργαλειο στα χερια του Παναγιωτη) που δεν μπορει να προσαρμοστει στο ευρωπαικο μπασκετ και που δεν απειλει απ εξω, και εναν αμπαλο ρολιστα χωρις σουτ που εχει να παιξει οκτω μηνες και δεν ξερεις σε τι κατασταση θα ειναι.
Αλλα μηπως και "η καλυτερη φροντ λαιν της ευρωπης" ειναι σε καλυτερη μοιρα;
Δυστυχως και εκει τα προβληματα ειναι αξεπεραστα...
Θα επανελθω για τις θεσεις 4και 5
Φιλικα pm
σοφο. ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...
σ ευχαριστω που απαντησες στο μηνυμα μου. Κατ αρχην να δηλωσω οτι παρολο που τοσα χρονια ειμαι "καβαλα στ αλογο" , δεν θεωρω οτι "γαμαω " κανενα. Επισης οταν καποια στιγμη βρεθω απο κατω, παλι δεν θα αισθανομαι ομοφυλοφιλος (ελπιζω το ιδιο κι εσυ)
Ας περιοριστουμε λοιπον στο μπασκετ ,που το γουσταρουμε ολοι και ας αφησουμε το γαμισι για τα κρεββατια μας...
Οι αποψεις σου ειναι σεβαστες και μενει να δουμε ποιος απο τους δυο μας θα δικαιωθει.
Επιτρεψε μου ομως να ολοκληρωσω για τις θεσεις 4 και 5.
Στο 5 λοιπον ,που ειναι η μεγαλη δυναμη του οσφπ, υπαρχει ο μπουρουσης ,ο μπουρουσης και ο μπουρουσης. Ο βουισιτς δεν υπαρχει πλεον (αν και τελειωμενος ειναι ο πιο ποιοτικος ψηλος του οσφπ)
αλλα θα μεινει απ εξω για χαρη του...Ο Σοφο ειναι ο γνωστος Σοφοκλης. Ποσο θα αντεξει την υγιεινη διατροφη ειναι αγνωστο, ενω ακομα πιο αγνωστο ειναι ποσο θα αντεξει τον Παναγιωτη. Αν στηριζεστε σ
αυτον...σωθηκατε. Ο Γλυνιας ειναι καλος για το Μαρουσι ,ενω ο Μπουρουσαρος θα παλευει οσο μπορει και οσο αντεχει ...Παρακαλατε να μην τραυματιστει γιατι τοτε ...
Θεση 4. Εκει το προβλημα ειναι αξεπεραστο . Ο θρυλος εχει εξι τεσσαρια! που τα τρια ειναι πενταρια(Μαυροκεφαλιδης μπουρουσης βουισιτς) και τα αλλα τρια , τριαρια (βασιλο, κλειζα , τσιλντρες)
Ο σχεδιασμος του παναγιωτη σ ολο του το μεγαλειο! Εκτος αν πιστευετε οτι ο Μαυροκ. θα καταπληξει
στο 4. Για τον Κλειζα τωρα . :Πολυ καλο τριαρι με σουτ και ντραιβ. Δυνατος, μπορει να βαλει τον αντιπαλο κοντα στο καλαθι ,και γρηγορος. Δεν πασαρει βεβαια , δεν εχει φοβερο χειρισμο ουτε μπασκετικο μυαλο ,αλλα θα τον ηθελα στην ομαδα μου γιατι ειναι πολυ αθλητικος. Δυστυχως για σας
(και ευτυχως για μας) θα χαραμιστει στο 4. : Μετριος ριμπαουντερ , χωρις ινσαιντ γκειμ, θα εχει προβλημα να μαρκαρει ψηλους παικτες και θα κινειται αναγκαστικα στην περιφερεια. Η πιεση που θα δεχτει για να πεξει ενα ρολο που δεν του ταιριαζει ,θα τον φερει γρηγορα σε συγκρουση με τον Παναγιωτη
(εκτος αν του σφυριξει καποιος να τον παει στο 3 )
Aυτα προς το παρον ,και αναμενω με ενδιαφερον την τοποθετηση σου
Φιλικα ,pm
Υ.Γ. η δικη σας front line ειναι φοβερη!!! μπατιστ, πεκοβιτς, τσαρτσαρης(παλτουδι), μπογρης(χαχαχα που τον πηρατε ρε αυτον?
) και σερμαντινι(αλλο παλτο αυτο)...
Τώρα διαβάζω και τις απόψεις σου για τις θέσεις 4-5.
Ο Ολυμπιακός να σε ενημερώσω πως στην θέση 5 δεν έχει μπουρούση-μπουρούση-μπουρούση αλλά ΣΧΟΡΤΣΙΑΝΙΤΗ,ΒΟΥΙΣΙΤΣ,ΓΛΥΝΙΑΔΑΚΗ. Τι είναι αυτοί? Ο Σχορτσιανίτης είναι ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΨΗΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ο ΒΟΥΙΣΙΤΣ είναι ΠΑΙΚΤΑΡΑΣ και φέτος θα είναι ΕΤΟΙΜΟΣ στα κρίσιμα και όχι ΚΑΜΜΕΝΟΣ και ο Γλυνιαδάκης είναι αυτός που όπου έχει πετύχει τον Πέκοβιτς τον έχει κάνει να υποφέρει βέβαια με την βοήθεια του ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΨΗΛΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ Α1, Λουκά Μαυροκεφαλίδη! Αυτού που πραγματικά έκανε την fornt line σας να ΥΠΟΦΕΡΕΙ πέρσυ.
Άσε εμάς να στηριχτούμε τον Σόφο με την υγιεινή διατροφή και μην ανησυχείς!
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ, ΑΑΑΑΑΛΛΗ ΟΜΑΔΑ πάει για μεταγραφή ψηλού...Το ΜΕΓΑΘΗΡΙΟ ΓΚΟΛΕΜΑΤΣ!ΟΥΑΟΥ!
Μας ενημερώνεις πως έχουμε 6 τεσσάρια. Έγινε ο Βούισιτς ΤΕΣΣΑΡΙ?Πότε?ΣΤΑ ΓΕΡΑΜΑΤΑ?
Μας ενημερώνεις πως ο Μαυροκεφαλίδης και ο Μπουρούσης είναι 5άρια...Η ένας 4-5 δεν σου λέει κάτι?Ο Λαβρίνοβιτς?Ο Μπατίστ?Ο Άντερσεν?Ο Σκόλα?Όλοι αυτοί είναι ΠΕΝΤΑΡΙΑ?
Τώρα για το ότι ο Τσίλντρες τον έκανες ΤΕΣΣΑΡΙ τι να πώ...
Μας αναφέρεις τον Κλέιζα ΤΡΙΑΡΙ!Φίλε τον είδες με τους cavaliers?Τον VAREJAO έπιανε!!!Όχι τον Lebron James!ΤΕΣΣΑΡΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΛΕΙΖΑ. Δεν έχει ΦΟΒΕΡΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ο Κλέιζα?Ναί φίλε έχει ο ΦΩΤΣΗΣ!και απο μυαλό ΣΤΟΥΡΝΟΣ ο Κλέιζα...Που το διαπίστωσες αυτό βέβαι δεν ξέρω.
ΜΕΤΡΙΟΣ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤΕΡ Ο ΚΛΕΙΖΑ!!!O άνθρωπος που έπαιξε ΤΡΙΑΡΙ στην εθνική λιθουανίας φέτος και είχε στις θέσεις 4-5 θηρία όπως οι λαβρίνοβιτς, ο γιαφτόκας και ο πετραβίτσιους και ΠΑΡΟΛΑΥΤΑ ήτανε ΠΡΩΤΟΣ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤΕΡ της ομάδας του με 5 ριμπάουντ ΜΕΣΟ ΟΡΟ!Βρες μου ΕΝΑΝ που να παίζει ΤΡΙΑ και να έχει 5 ριμπάουντ και υποκλίνομαι μάγκα!Φαντάσου πόσα θα έχει στο 4 στον ολυμπιακό ο "ΜΕΤΡΙΟΣ ΡΙΜΠΑΟΥΝΤΕΡ". ΛΕΣ ΛΕΣ ΛΕΣ ΛΕΣ ΛΕΣ αλλά δεν μας έχεις πεί ΤΙ ΑΠΟ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΟΥ τα έχει ο ΠΑΠΑΘΗΝΑΙΚΟΣ και οι παίκτες του. ΤΙ???ΠΕΣ ΜΑΣ ΕΝΑ.
Ο Κλέιζα δεν είχε πρόβλημα να μαρκάρει τον VAREJAO θα έχει πρόβλημα να μαρκάρει τον ΦΩΤΣΑΚΟ?Για το inside game του ποιός στα έμαθε αυτά?Μήπως να έβλεπες κάποιο βίντεο να μάθεις?
αυτά απο μένα...Πραγματικά περιμένω με αγωνία μια απάντηση!
το σχολιο σου ειναι ωραιο και εξυπνο. Θα σωθειτε σιγουρα και οχι μονο. Πιστευω οτι φετος θα γινουν τρομερες μαχες και θα δουμε καταπληκτικο μπασκετ. Αυτα που εγραψα ειναι τα "αρνητικα" σας, για να προσγειωθειτε και ναμη νομιζετε οτι γινατε ξαφνικα ατρωτοι. Σιγουρα εχετε και καταπληκτικα συν ,που σας κανουν μεγαλο αντιπαλο. Και φυσικα εχετε παικτες που στην καλη τους μερα μπορουν να παρουν ενα ματς μονοι τους. Ομως το ιδιο ισχυει και για τον αντιπαλο. Δεν παιζετε μονοι σας. Και απεναντι απο τους παικταραδες Μπουρουση και Βουισιτς η σοφο , θα βρεθουν οι επισης παικταραδες Πεκοβιτς και Μπατιστ.
Και βεβαια και η δικη μου ομαδα εχει κι αυτη τα ερωτηματικα της . Περιμενω να δω τα επισημα παιχνιδια και δεν πεταω στα συννεφα. Σας συνιστω να κανετε το ιδιο για να μην προσγειωθειτε ανωμαλα.
Τελος να πω οτι σαν αντιπαλος ,φοβομουνα και υπολογιζα παντα μπουρουση γκριρ και παπαλουκα. Τωρα ο δευτερος δεν υπαρχει (παικταρας και κυριος). Θα δουμε τι θα βγει ο ουειφερ.
Ακομα χαιρομαι που δεν εχετε Γκερσον. Ο ανθρωπος ειναι δαιμονας και μεγαλος αντιπαλος για τον ζελικο. O Παναγιωτης που βεβαια δεν ειναι ασχετος αλλα καλος προπονητης ,θα δουμε αν εχει το ειδικο βαρος να διαχειριστει ενα τοσο μεγαλο, ακριβο και ετεροκλητο ροστερ.
Αραγε το διαλεξε ο ιδιος;;; Απαντηστε μονοι σας
Στο 1 κατεβαίνουμε με ένα τελειωμένο, ένα μέτριο κι ένα παιδάκι που δεν είναι και άσος.
Στο 2 κατεβαίνουμε με ένα συμπαθητικό παίκτη κι έναν που δε κάνει για Ευρώπη.
Στο 3 κατεβαίνουμε με ένα ταλέντο, ένα συνταξιούχο κι έναν Αμερικανό που επίσης δεν κάνει για Ευρώπη.
Στο 4 κατεβαίνουμε με τον Κανένα (κι ο Οδυσσέας έτσι ξηγήθηκε), ενώ στο 5 κατεβαίνουμε μόνο με τον Μπουρούση. Μας λες μετά ότι θα γίνουν τρομερές μάχες φέτος αλλά ο Ολυμπιακός είναι χειρότερος από πέρσι.
Τέλος, σ' ευχαριστώ που με διαβεβαιώνεις ότι θα παραμείνουμε κατηγορία. Ανακουφιστικό.
'Όπως βλέπεις η έπαρση είναι δικό σας χαρακτηριστικό αλλά δε πειράζει. Θα απολαύσουμε και περισσότερο τη πτώση σας.
Άραγε την παραμονή Γιασκεβίτσιους, την αποπομπή Χατζηβρέττα, και την απόκτηση των Καλάθη, Μπόγρη τις αποφάσισε ο Ομπράντοβιτς; Διαλογίσου μόνος σου..
"Ακομα χαιρομαι που δεν εχετε Γκερσον. Ο ανθρωπος ειναι δαιμονας και μεγαλος αντιπαλος για τον ζελικο. O Παναγιωτης που βεβαια δεν ειναι ασχετος αλλα καλος προπονητης ,θα δουμε αν εχει το ειδικο βαρος να διαχειριστει ενα τοσο μεγαλο, ακριβο και ετεροκλητο ροστερ.
Αραγε το διαλεξε ο ιδιος;;; Απαντηστε μονοι σας"
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΦΕΤΟΣ. Πως ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΚΕΡΣΟΝ δυστυχώς αλλά ΕΥΤΥΧΩΣ δεν διάλεξε την ομάδα ο Γιαννάκης. Άν του αρέσει...Άν δεν του αρέσει Ο ΙΒΚΟΒΙΤΣ ΕΡΧΕΤΑΙ.
Καλως ορίζω έναν ακόμα φίλο παναθηναικό στην παρέα μας!Να ξέρεις εκ των προτέρων ότι ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙΣ αρκεί να κρατάς την κουβέντα σε ΣΟΒΑΡΑ επίπεδα και να μην προκαλείς.
Μας εξηγείς το σκεπτικό σου το οποίο κατα βάσην λέει ότι ο Ολυμπιακός θα είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ απο πέρσυ.
Το "χειρότερος απο πέρσυ" λοιπόν σημαίνει πως απο την ΠΕΡΣΙΝΗ ομάδα θα είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ. Διαβάζοντας όμως την "ανάλυση" σου βλέπω πως ουσιαστικά δεν μας εξηγείς γιατί είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΠΕΡΣΥ αλλά γιατί δεν θα κατακτήσει την ευρώπη όπως λες σε 2-3 στιγμές. ΑΠΟ ΠΕΡΣΥ ΟΜΩΣ φίλε ο Ολυμπιακός θα είναι 10 σκάλες καλύτερος. Να εξηγήσω γιατί?
Στον άσσο
ο Παπαλουκάς δεν θα είναι πλέον ΝΕΟΣ στην ομάδα και μετά απο 7 χρόνια δεν αγωνίστηκε καλοκαίρι. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο πέρσυ.
ο Τεοντόσιτς θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ καλύτερος απο πέρσυ που για διάφορους λόγους δεν προσέφερε. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο πέρσυ.
ο Μιλόσεβιτς άλλαξε με τον ΜΠΕΒΕΡΛΙ και δεν νομίζω πως πιστεύεις ότι είναι ο μαυρούκος χειρότερος του ΜΠΕΒΕΡΛΙ. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο πέρσυ.
Στην θέση 2-3.
Άλλαξα τον Γκρίρ με τον Γουέιφερ και μένει να δούμε ΑΝ θα είμαι καλύτερος. ΣΙΓΟΥΡΑ δεν είμαι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ. Το αν κάνει η όχι ο Γουέιφερ άσε να το δούμε στο παρκέ...Πασάρει ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ, παίζει άμυνα ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ και έχει χειρισμό ΟΣΟ ΚΑΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ. Απλά στα υπόλοιπα είναι 3 σκάλες καλύτερος εκτός απο το σούτ. Ειδικά αυτό το "αν τολμούσε ο Γιαννάκης θα τον είχε σουτάρει" που το διάβασες να το μάθουμε και εμείς?
Κράτησα χαλπερίν-τσίλντρες. Ο ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ μπορεί να είναι ΜΟΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ.
Επίσης θα έχω πίσω τον ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ που πέρσυ έλλειψε 6 μήνες σύνολο και το μεγαλύτερο ταλέντο της Ελλάδας τον ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ. Άρα ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ 2-3 είμαι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ απο πέρσυ.
Τώρα το σχόλιο σου για "άμπαλο ρολίστα" για τον Βασιλόπουλο τι να πώ...ΑΜΠΑΛΟΣ ΝΑΙ. Αλλά ΡΟΛΙΣΤΑΣ ο καλύτερος αμυντικός των ευρωπαικών γηπέδων δεν γίνεται να είναι.
Για τις θέσεις 4-5 δεν έχω διαβάσει ακόμα τι πιστεύεις αλλά σου λέω εγώ απο εδώ τώρα ότι είμαι 10000 σκάλες καλύτερος απο πέρσυ.
Έχω το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΕΣΣΑΡΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (Κλέιζα) και το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΕΝΤΑΡΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ (Σόφο). Εκεί τελειώνει η κουβέντα για τους ψηλούς και δεν αναφέρω καν Μπουρούση,Γλυνιαδάκη,Μαυροκεφαλίδη,Βούισιτς.
Φιλικά DON
σ ευχαριστω για την απαντηση σου αλλα και για το κοσμιο υφος σου.Χαιρομαι γιατι στην Ελλαδα υπαρχει μπασκετικο κοινο ,που ασχολειται σοβαρα με το αθλημα και μπορουμε να συζηταμε και εμεις που δεν τρελλαινομαστε με τη μπαλλα. Στο θεμα τωρα.
Εγραψα οτι ο οσφπ θα ειναι χειροτερος απο περσυ. Η σωστοτερη διατυπωση θα ηταν :Ειναι πιθανον να ειναι χειροτερος. Και εξηγουμαι. ο παπαλουκας ειναι παικταρας μεγαλος αλλα η συνολικη του φθινουσα πορεια δεν μου δινει καμια εγγυηση οτι θα ειναι καλυτερος απο περσυ. (το ιδιο ισχυει και για μας με σαρας) Αν ειναι ,εχει καλως για σας.(και κακως για μας) .Aν ομως οχι ,εχετε προβλημα γιατι ο παπ ειναι βασικος ,ενω σε μας ο σαρας οχι .
Ο Τεο , δεν εχει την εμπιστοσυνη του Γιαννακη και θα πρεπει να κανει παπαδες για να τον εμπιστευτει ο Δρακος. Η παρουσια του στο ευρωμπασκετ με εντυπωσιασε (δικαιωσε τον...Ζοτς που τον ηθελε και τον Αγγελοπουλο που τον αγορασε) αλλα με προπονητη τον Παναγιωτη ,ετοιμαστειτε για βασικο πλει-μεικερ τον Μπεβερλυ. Ο μικρος φαινεται καλο παικτακι ,αλλα δεν ειναι πλει-μεικερ και ουτε θα γινει(αν και για να μην παιξει ο μιλος ,ο Γιαννακης θα τον εκανε και σεντερ)
Με προπονητη Ζοτς, ο Μιλος θα ηταν απο τα καλυτερα πλει-μεικερ της Ευρωπης. Με Παναγιωτη ,εχει περισσοτερες πιθανοτητες ο...Μιλοσεβτς.
ΘΕΣΗ 2. Ψηφιζω Γκριρ (τον φοβομουνα τον ατιμο, ασχετα αν η αμυνα του παο εδειξε οτι τον ειχε). Ο χρονος θα δειξει ποιος θα δικαιωθει. Πιστευεις οτι αυτος ο παικτης θα εναρμονιστει στα πλανα Γιαννακη; (ΑΝ το δω κι αυτο, θα τα εχω δει ολα). Μια παρατηρηση μονο για Νικολας. ΕΧΕΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟ,
ενω στην αμυνα δεν ηταν καλος. Μηπως θυμασαι σε ποιον ανεθεσε ο Ζοτς το μαρκαρισμα του Σισκα στην "φαση του αγωνα" .Μεχρι τοτε τον μαρκαριζε ο Περπε,που ειναι καλος αμυντικος. Οταν ο Σισκα το καρφωσε στην προηγουμενη φαση, ο Ζοτς ειπε "νικολας" (σου λεει κατι αυτο για τον νικολας και κυριως για τον ΖΟΤΣ;;) Θελω να πω μ αυτο οτι ο Νικολας δεν ειναι σιγουρα ο Τζορνταν ,αλλα ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΕΝΑΡΜΟΝΙΣΜΕΝΟΣ στη νοοτροπια του ΟΜΠΡΑΝΤΟΒΙΤΣ. Καταλαβε μονος σου τι θελω να πω.
Πιστευω παντως οτι αν ο Παναγιωτης δεν ειναι φοβερα κολλημενος να "φαει" τον Μιλος ,συντομα στη θεση 2 θα παιζει ο Μπεβερλυ.
ΘΕΣΗ 3. Θα ησουν καλυτερος του παο αν ειχες...Κλειζα. Τωρα με Βασιλο (αγνωστη η κατασταση του)
και Τζος να βολοδερνει χωρις πυξιδα καπου μεταξυ δυο, τρια και τεσσερα ...ειλικρινα αμφιβαλλω.
Λες οτι θα ειναι καλυτερος απο περσυ. Μπορει, αν και με τα "βιολια "που εχει φετος ο ολυμπιακος , ειναι δυσκολο να εχει πολυ ωρα την μπαλλα στα χερια του. Ειναι μεγαλο εργαλειο, αλλα με το περσινο συστημα θα χαραμιστει ως...σουτερ. (κατι σαν Αλβερτης, αλλα χωρις σουτ). Παρολο που το παιδι ειναι τοσο σοβαρος επαγγελματιας ,που προσπαθει να γινει ...σουτερ για χαρη του Γιαννακη!
Τελος θα μ ενδιεφερε η αποψη σου και για τους ψηλους. Φαινεται οτι εχεις γνωσεις για το αθλημα, παρ ολο που μερικες φορες αναλωνεσαι σε αντι παναθηναικες κορωνες .
Φιλικα και ...μπασκετικα pm
δεν ειχα προσεξει ενα προηγουμενο post στο οποιο μου απαντας και για τους ψηλους και ετσι ...αδικως σε εγκαλεσα να μου πεις τη γνωμη σου.
Επανερχομαι λοιπον για να σχολιασω τα ενδιαφεροντα που εγραψες για το θεμα των ψηλων.
1. Αγαπητε don, απο αυτα που εχω διαβασει μεχρι τωρα απο σενα , σχηματισα την εντυπωση οτι αν μη τι αλλο δεν εισαι κανενας βλακας χουλιγκαν (αλλιως δεν θα συζηταγα μαζι σου). Μου λες οτι ο Κλειζα εντυπωσιασε στα φιλικα ως 4αρι. Σοβαρα τωρα, κρινεις εναν παικτη απο την αποδοση του σε ενα φιλικο-σοου στην Αμερικη η απο καποια φιλικα παιχνιδια.;; Τοτε ο Σερμαντινι ειναι ο Τζαμπαρ!
Θα δουμε την αποδοση του Λινας στο πρωτο επισημο ματς ως τεσσαρι και πιστευω καλοπροαιρετα θα ξανασυζητησουμε. Τωρα για Φωτση :δεν ειναι 4αρι και ουτε θα γινει ποτε. Δεν εχει ινσαιντ γκειμ και ουτε θα εχει ποτε. Εχει ομως ριμπαουντ, και ικανοτητα να μαρκαρει ψηλα που δεν εχει ο Κλειζα.
ΛΑΒΡΙΝΟΒΙΤΣ . Αυτον επρεπε να παρεις ,αν ηθελες να με χτυπησεις ! (και αν ειχες προπονητη αρχ..δατο ,με ικανοτητα να απαιτησει...)
"Οποιος ενθουσιαζεται απο τα φιλικα, ειναι σαν να χαιδευει την αδερφη του και να νομιζει οτι...γαμισε"
ΣΤΗΒ ΓΙΑΤΖΟΓΛΟΥ
Εγω παντως περιμενω να δω τον Κλειζα απεναντι στον Καιμακογλου στην Α1
Τωρα για Γλυνια- Μαυρο.: Δεν τους ηθελε ο Ζοτς, αυτο για μενα λεει πολλα! Ξερεις ,στο Μαρουσι ηταν
ΣΟΥΠΕΡ, αλλα εγω πιστευω οτι το Μαρουσι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ. Θα καταλαβεις τι εννοω οταν θα τους δεις σε κρισιμο ματς, να παιρνουν τη μπαλλα.
Αν στηριχθεις σ αυτους, πες μου το να πανυγηρισω απο τωρα!
ΘΕΣΗ 5: ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ (τον ηθελα, γιατι να το κρυψωμε αλλωστε) ΑΥΤΟΣ θα παει ΝΒΑ ,ο Σοφο θα παει συντομα ΡΙΖΖΑ ΗΟΤ, αφου πρωτα πλακωσει τον Παναγιωτη. Τεραστειες δυνατοτητες, αλλα τον μεγαλο παικτη τον κανει η διαρκεια και ο Σοφο -ειδικα με Γιαννακη- δεν εχει ελπιδες. Με ενα αλλο προπονητη (Γιονας) θα ηταν ενας τρομερος εκτος παικτης "ειδικων αποστολων' , με τον Παναγιωτη θα γυαλισει παγκο (εκτος αν σπασει ποδι ο Γλυνiαδακης...)
Τελος , δεν εγραψα το μεγαλυτερο προβλημα του ολυμπιακου ,φιλε don.
Ο ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΨΥΧΙΣΜΟΣ του μεσου ολυμπιακου , δεν θα αφησει ΠΟΤΕ εναν προπονητη ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ (για πολλους λογους) να λειτουργησει οπως αυτος θελει μεσα στην ομαδα
Ο Γιαννακης ,παιζει με το πιστολι στον κροταφο, και δυστυχως γι αυτον το δαχτυλο στη σκανδαλη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ!
Φιλικα pm
Για να δούμε λοιπόν τι είπες και τι λεώ και εγώ...
Συγκρίνεις ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ τον Σάρας με τον Παπαλουκά. Ο Σάρας είχε 2-3 χρονιές στο ΝΒΑ που ΞΥΝΟΤΑΝΕ και με την εθνική ομάδα έχουμε ξεχάσει πότε ήτανε η τελευταία φορά που έπαιξε ή ακόμα και αν έπαιξε ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ (άρα και κουράστηκε). Ο Παπαλουκάς απο την άλλη σκέψου φίλε μου τι πρόγραμμα έχει απο το 2004 μέχρι φέτος το καλοκαίρι.
2004 ολυμπιακοί αγώνες με εθνική και με την CSKA μέχρι τέλους και euroleague F4.
2005 ευρωμπάσκετ χρυσό μετάλλιο και με την CSKA μέχρι τέλους και euroleague F4.
2006 παγκόσμιο σαιτάμα ασημένιο μετάλλιο και με την CSKA μέχρι τέλους και euroleague F4.
2007 ευρωμπάσκετ τετράδα και με την CSKA μέχρι τέλους και euroleague F4.
2008 oλυμπιακοί αγώνες με εθνική και με την CSKA μέχρι τέλους και euroleague F4.
2009 ολυμπιακός μέχρι τέλους και euroleague F4.
Μιλάμε για ίσως τον ΠΙΟ καταπονημένο παίκτη στην ευρώπη αυτήν την στιγμή που μιλάμε!Δεν έχει προβλήματα ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΩΝ όπως ο Σάρας ούτε ΓΕΡΑΣΕ όπως ο Σάρας...Είναι ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ με ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥΣ και απλά είχε ανάγκη το κορμί του να ξεκουραστεί μετά απο 5 χρόνια ΑΣΤΑΜΑΤΗΤΗΣ ΠΙΕΣΗΣ και ΚΟΡΥΦΗΣ σε ευρωπαικό και ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ επίπεδο. Είναι ΔΕΔΟΜΕΝΟ πως θα είναι καλύτερος του περσινού παπαλουκά.
Μου λες πως ο Σάρας δεν είναι ο βασικός σας...Ποιός είναι λοιπόν? ΟΔιαμαντίδης? Άν λοιπόν μου λογίζεις τον Διαμαντίδη βασικό άσσο τότε ΤΙ ΣΟΥ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΤΡΙΑΡΙ??? Ο ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ και ο ΤΕΠΙΤΣ (ο θεός να τον κάνει ΤΡΙΑΡΙ) απέναντι στον ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ και τον ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ???Θα κλάψουνε μανούλες!
Μετά μου λες το γεγονός δηλαδή ότι ο Μίλος είναι ΠΑΙΚΤΡΟΝΙ αλλά ο Γιαννάκης δεν τον γουστάρει κτλ κτλ κτλ...Αυτό όμως δεν είναι φίλε κάτι χειροπιαστό. Και τον Σόφο δεν τον γουστάρει ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ αλλά και αυτόν αναγκάστηκε να τον βάλει όπως και τον Μίλος που τον έχει μονίμως βασικό. Επιπλέον ο Μίλος δεν έχει να αποδείξει κάτι πλέον και δεν έχει αυτό το "βάρος" αφού το απέδειξε και με το παραπάνω στο πρόσφατο Ευρωμπάσκετ. Τέλος για τον Μπέβερλι φίλε είναι ΑΣΣΟΣ. Απλά εσύ δεν καταλαβαίνεις μάλλον την έννοια άσσος-σκόρερ γιατί επι Ομπράντοβιτς δεν είχατε παίκτες όπως κάποτε στύλ Ντίνκινς...Ο Μπέβερλι είναι ΑΣΣΟΣ και μάλιστα όπως δείχνει μέχρι τώρα αρκετά πιο έτοιμος για το κορυφαίο επίπεδο απο τον Καλάθη.
Για την θέση 2...Δεν ξέρω τι ψάρια θα πιάσει φίλε ο Γουέιφερ...Εμένα ο Γκρίρ ήτανε η αδυναμία μου...Απο όταν τον πρωτοείδα τον αποκάλεσα "νέο ρίβερς"...Αλλά ο ΠΕΡΣΙΝΟΣ Γκρίρ (εκτός απο τον ημιτελικό του βερολίνου) δεν μπορεί να είναι ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ του ΚΑΚΟΥ ΕΑΥΤΟΥ του Γουέιφερ...Στους τελικούς ήτανε ΕΞΑΦΑΝΙΣΜΕΝΟΣ. Άρα μόνο καλύτερος μπορεί να είμαι και σε αυτήν την θέση. Επίσης μου λες ότι ο Νίκολας έχει χειρισμό. ΤΟ ΞΕΡΩ ΦΙΛΕ. Δεν είπα ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ. Είπα ότι ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΑ υπάρχει η ιδέα πως ο Γουέιφερ δεν έχει τρίπλα!!!!!αυτό βγήκε μέσα απο 1 βίντεο στο youtube που τον δείχνει να κάνει βήματα!Με τέτοια βιντεάκια φίλε σου βγάζω τον σπανούλη ΑΧΡΗΣΤΟ!
Δεν ξέρω αν θα προσαρμοστεί στο πλάνο Γιαννάκη ο Γουέιφερ γιατί δεν έχω δεί ακόμα το ΝΕΟ πλάνο Γιαννάκη που απο το λίγο που είδα με τους Cavs δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το ΠΕΡΣΙΝΟ πλάνο. Οπότε...Το μόνο που ξέρω είναι ότι τον Γουέιφερ τον συνέστησε ο Μανουσέλης. Άρα για τον σύστησε το προπονητικό team κάτι θα ξέρει. Δεν είναι ότι τους τον φόρτωσε ο Αγγελόπουλος.Δεν νομίζεις?
Τώρα για την άμυνα πάλι παρεξήγησες...Δεν είπα ότι είναι ΚΑΚΟΣ αμυντικός ο Νίκολας. Είπα πως όσο άμυνα έπαιξε ο Νίκολας με τον Ζότς άλλο τόσο θα παίξει και ο Γουέιφερ με τον Γιαννάκη!Σε αυτό τον παραδέχομαι τον Γιαννάκη!Έκανε τον ΓΚΡΙΡ να παίζει άμυνα...Στον Γουέιφερ που είναι και ΤΑΥΡΟΣ σωματικά θα ζοριστεί???
Το ότι μπορεί να δούμε αρκετά το δίδυμο Μίλος-Μπέβερλυ θα είναι ΕΥΛΟΓΙΑ γιατί δεν θα είναι η πρώτη φορά που 2 playmaker διαφορετικού στύλ θα παίζουν στο 1 και στο 2...Ρίβερς με Μπακατσιά ή Τόμιτς κατακτήσανε την ΕΥΡΩΠΗ με αυτό το σύστημα.ΜΑΚΑΡΙ.
Για την θέση 3 που έχεις ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ και ΤΕΠΙΤΣ και έχω ΤΣΙΛΝΤΡΕΣ και ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟ και μου λες ότι έχω ανάγκη τον ΚΛΕΙΖΑ για να είμαι καλύτερος ειλικρινά σηκώνω τα χέρια ψηλά!!!
Αυτό το σχόλιο σου για τον τζος ότι "βολοδέρνει στο 2 στο 3 και στο 4" είναι ΠΑΡΑΔΟΠΙΣΤΟ και με την ίδια λογική να σου πω και εγώ "ο διαμαντίδης βολοδέρνει στο 1 στο 3 και στο 4"...Αυτό είναι ΥΠΕΡ ενός παίκτη φίλε...ΟΧΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.
Απο ότι βλέπεις και απο τα φιλικά (που φυσικά δεν είναι απολύτως ενδεικτικά) ο Τζος είναι ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΜΑΣ ΜΟΝΙΜΑ και ΟΧΙ με τρίποντα...Και ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ βάζει ΚΑΙ ΤΡΙΠΟΝΤΑ φέτος.
Τέλος παραλείπεις τον Βασιλόπουλο που όσα αρνητικά και αν έχει ακόμα και χωρίς μέση είναι σαφώς καλύτερος του ΠΕΡΠΕΡΟΓΛΟΥ.
Τώρα για τους ψηλούς...Για να δούμε τι λες και τι πιστεύω εγώ.
Φίλε μου δεν σου είπα ΠΟΤΕ ότι εντυπωσίασε ο Κλέιζα στα φιλικά...ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΑΛΛΩΣΤΕ. Δεν μας είναι ΑΓΝΩΣΤΟΣ. Απλά παρατήρησα πως με αντίπαλο ομάδα ΝΒΑ που τα 4άρια της στην ευρώπη θα ήτανε ΒΑΡΙΑ ΠΕΝΤΑΡΙΑ όπως ο Βαρεχάο ο Κλέιζα δεν είχε πρόβλημα στο μαρκάρισμα όπως ΕΣΥ ανέφερες ότι θα έχει στην ευρώπη. Αφού λοιπόν δεν έχει με τον ΒΑΡΕΧΑΟ θα έχει με τον ΦΩΤΣΗ? Καλά θα τρελαθούμε τώρα? Μην μου συγκρίνεις τα φιλικά του Σερμαντίνι με το περιστέρι και την ΤΣΚΑ του κουρμπάνοφ με τους CLEVELAND CAVALIERS σε παρακαλώ θα πάθω κανα εγκεφαλικό.
ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ δεν ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑ ΟΥΤΕ ΛΙΓΟ απο τα φιλικά...Απλή αναφορά σου έκανα με βάση αυτά που λές.
Μας ενημερώνεις πως το βασικό τεσσάρι της πρωταθλήτριας ευρώπης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΑΡΙ!Εντάξει τότε φίλε ας πάρω και εγώ triple crown με κάποιον που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΕΣΣΑΡΙ ΟΣΟ Ο ΦΩΤΣΗΣ. Εσύ μάλλον έχεις μείνει στα 4άρια τύπου Τάρπλει και δεν έχεις καταλάβει πως τα 4άρια στην ευρώπη πλέον είναι τριαροτεσσάρια ΧΩΡΙΣ ιδιαίτερο insidegame όπως ο ΙΛΙΑΣΟΒΑ, ο ΜΟΡΡΙΣ, ο ΚΛΕΙΖΑ, ο ΦΩΤΣΗΣ. Τέλος μας ενημερώνεις πως ο, ΤΡΕΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ και εξίσου αλτικός με τον Φώτση, Κλέιζα δεν μπορεί να μαρκάρει ψηλά και μπορεί ο Φώτσης.ΑΛΛΟ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΤΟΥΤΟ.
Τώρα το Κλέιζα-Καιμακόγλου το είπες για να με τσιγκλίσεις ε???Θες να σου απαντήσω "κάφρικα" παραδέξου το!χεχεχε...αστειεύομαι...Απλά να τονίσω πως το Κλέιζα-Καιμακόγλου είναι σαν να βάζεις τον Καλάθη απέναντι απο τον Παπαλουκά. ΑΔΙΚΟ.
Ακόμα, είπε κανείς να ΣΤΗΡΙΧΘΕΙ ο Ολυμπιακός στον Γλυνιαδάκη και τον Μαυροκεφαλίδη?Τον αν τους ήθελε ο Ζότς δεν μου λέει κάτι ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ αφού και να τους ήθελε ο ένας μας ΑΝΗΚΕ και ο άλλος έκλεισε με συνοπτικές διαδικασίες. Το πλεονέκτημα μου είναι ότι εγώ έχω αυτούς για καβάντζα και εσύ τον ΜΠΟΓΡΗ και το νέο σούπερ τεσσαροplaymaker Γιούριτσα Γκόλεματς!!!ΓΚΟΛΕΜΑΤΣ-ΜΠΟΓΡΗ ή ΜΑΥΡΟ-ΓΛΥΝΙΑΔΑΚΗ?ΕΣΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!
Θέση 5. ΜΙΛΗΣΕΣ ΓΙΑ ΦΕΤΟΣ. Ο ΜΠΟΥΡΟΥΣΗΣ ΦΕΤΟΣ θα είναι ΣΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. Για φέτος μιλάμε και για ΦΕΤΟΣ θα είναι ΕΔΩ. Για τον αν ο Σόφο θα γυαλίζει τον πάγκο κάνε υπομονή και θα το δείς...ο Γιαννάκης φίλε έχει ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ πλήρως τι θα γίνεται φέτος στο ΣΕΦ αν τολμήσει να αδικήσει Σοφο-Μιλος. Ο Σόφο θα ξεκινάει ΒΑΣΙΚΟΣ γιαυτό και θα βγεί εκτός ελλάδος ο ΒΟΥΙΣΙΤΣ. Απλά πράγματα. Στο 5 έχεις ένα Πέκοβιτς που όσο καλός και αν είναι με τον Σόφο θα βάλει τα κλάματα...Απλό.
Τέλος αυτό που λες φίλε δεν είναι ΠΡΟΒΛΗΜΑ. Είναι ΑΡΕΤΗ μας. ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΧΘΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΣΤΗ στον πάγκο μας ή στο γήπεδο μας αν δεν πάει με τα πιστεύω τα θέλω και τα νιωθω του ΓΑΥΡΟΥ και της ΦΑΝΕΛΑΣ. Αν το κάνει θα γίνει ένας απο εμάς όπως έγινε ο ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ. Στο χέρι του είναι. ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ.
Kαι παλι χαιρομαι για την ωραια και καθαρα μπασκετικη σου απαντηση , που δειχνει οτι οταν δεν βριζουμε μπορουμε να λεμε ωραια και ουσιαστικα πραγματα.
Αν καποια στιγμη ξυπνησει μεσα σου "ο οπαδος του θρυλου" και αισθανθεις την αναγκη να με στειλεις
"να παω να γ....θω" , θα σταματησω να γραφω , γιατι στοχος μου ειναι να μιλησω με ανθρωπους που ξερουν μπασκετ και εχουν αποψη και οχι να βρισω ολυμπιακους.
Ειναι βεβαιο οτι δεν θα συμφωνησουμε -τουλαχιστον στα περισσοτερα - αλλα η συζητηση γινεται για να πουμε τις αποψεις μας και να επανελθουμε στο μελλον , με ωραια μπασκετικη κουβεντα. (εκτος αν στο φορουμ δεν ειναι ευπροσδεκτοι παναθηναικοι, πραγμα που θα το σεβαστω και θα σταματησω να ποσταρω)
Δεν θα πω αλλα προς το παρον λοιπον ,αλλα μονο δυο παρατηρησεις. Πρωτον δεν ανεφερα τον Καιμακογλου για να σε τσιγκλισω και να με βρισεις (θα με στεναχωρουσε,αν και δεν σε ξερω)
Ο κλειζα ειναι πολυ ανωτερος ,τουλαχιστον ως 3. Το ειπα γιατι θα δεις συντομα οτι ειναι πολυ πιο δυσκολο να παιξεις με τον καιμακογλου σ ενα επισημο ματς, παρα με τον Βαρεχαο σ ενα φιλικο.
Δευτερον ο Καλαθης αυτη τη στιγμη δεν ειναι τιποτα μπροστα στον παπαλουκα ,αλλα αισθηση μου ειναι οτι καποια στιγμη , αυτος ο παικτης θα παιξει καταπληκτικο μπασκετ.Ιδωμεν..
Αυτα προς το παρον και ελπιζω να τα ξαναπουμε
Φιλικα pm
Το αν θα συμφωνήσουμε, που, πόσο κτλ θα φανείς μόνο μέσα στο παρκέ. Για το Κλέιζα-Καιμακόγλου δεν ανυπομονώ...Για το ΜΠΑΤΙΣΤ-Κλέιζα ανυπομονώ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ για την ακρίβεια.
Για τον Καλάθη ΙΣΩΣ κάποτε παίξει...Αλλά αν το παίξει δεν θα το παίξει εδώ αλλά στο ΝΒΑ. Γιατί αν μείνει εδώ σημαίνει πως δεν είναι για παραπάνω τελικά.
"Αυτα προς το παρον και ελπιζω να τα ξαναπουμε"...Στο δικό σου χέρι είναι...keep in touch!
1. καντε ερωτα ,οχι πολεμο
2. ΑΣ ΓΑΜΗΣΟΥΜΕ ΓΚΟΜΕΝΑΚΙΑ... οχι ολυμπιακους και παναθηναικους
Φιλικα ,μπασκετικα και οχι ...σεξουαλικα pm
πριν καν αλεκτωρ λαλησει;;;
Δεν ξερω μονο ποιος θα πλακωσει πρωτος τον Γιαννακη :ο Μιλος, ο Σοφο, ο Γουειφερ η μηπως οι οπαδοι του ολυμπιακου;
Παντως εκει που δεν δικαιωθηκα ,ειναι που ειπα οτι ο Γιαννακης δεν θα εχει τα αρχ... να αφησει εξω τον Βον. Αρχ...δατος τελικα ο Παναγιωτης!
Να βάλουμε κάτω ηλικίες; Θα τρομάξεις. Τα πράγματα είναι απλά. Έρχομαι, φεύγεις.